رئیس هیات بدمینتون البرز به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های بدمینتون المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش دختران از یازدهم آذرماه با شرکت 31 تیم از استان های کشور در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد.
میثم پور کریمان افزود: رقابت های المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون دختران کشور در سه قسمت تیمی، انفرادی و 2 نفره در رده سنی نوجوانان 12 تا 15 سال برگزار شد.
وی اضافه کرد: در بخش تیمی تیم های آذربایجان شرقی و تهران به ترتیب مقام های اول و دوم و تیم های توابع تهران و اصفهان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
پور کریمان گفت: در بخش 2 نفره آزاد مبینا ندائی و فردوس فروغی از تهران، مونا آقازاده و شمیم محله پرور از آذربایجان شرقی مقام های اول و دوم و مریم اسماعیلی تبار و مریم سلطانی از استان فارس و کیمیا ساسانی و نغمه مهرجو از استان البرز به صورت مشترک مقام سوم رقابت های بدمینتون المپیاد استعدادهای برتر کشور را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی آزاد نیز فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول و دوم و حنانه رجبی و فاطمه فتایی شاهرودی از سمنان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
7414/ 6166
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.