رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه گذاری استان البرز انجام شده است، گفت: ه‍یات‌های خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایلنا، عزیز اکبریان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز، اظهار داشت: این نمایشگاه با پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه با محوریت صادرات و با حضور مهمانان خارجی در استان البرز برگزار می‌شود و برنامه‌های بسیار خوبی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم بر این بود که نمایشگاه در سطح ملی برگزار شود، بیان کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت های سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور بیشتر با محوریت صادرات کالاهای تولیدی در استان البرز برگزار می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی می شود که کالاهای تولیدی به بسیاری از کشورها از جمله کشورهای همسایه صادر شود که ارز حاصل از آن به کشور وارد شود و این نمایشگاه به نظر من بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از هیات‌های خارجی به نمایشگاه دعوت شده‌اند، عنوان کرد: از کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه، افغانستان و تعداد زیادی  از کشورهای دیگر برای حضور در این نمایشگاه استانی، اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.