سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با سرقت، اعضای باند سارقان داخل خودرو دستگیر و به 52 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی در جمع خبرنگاران گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی استان و اعلام شکایت مبتی بر سرقت تجهیزات داخل خودرو در مناطق مختلف کرج، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته، یک‌دستگاه خودرو پژو پرشیا را که سابقه سرقت در حوزه استان البرز را داشت شناسایی و پس از استعلام‌های صورت گرفته محرز شد در بازه زمانی وقوع سرقت، خودرو مذکور در تمامی سرقت‌ها حضور داشته است.

این مقام انتظامی گفت: با ردیابی‌های ماموران، راننده خودرو شناسایی و مشخص شد نامبرده از سارقان حرفه‌ای و تحت تعقیب مراجع قضائی استان‌های البرز و تهران بوده که اخیرا به جرم سرقت دستگیر و در زندان به سر می‌برد.

سرهنگ نادربیگی افزود: با هماهنگی مقام قضائی متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز به 52 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی 2 نفر دیگر در شهرهای تهران و کرج اعتراف کرد .

سرپرست پلیس آگاهی استان اظهار کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده و تحقیقات پلیسی همدستان وی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.