در جلسه امروز شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، موضوع افزوده شدن کاربری مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام مورد تایید این شورا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سعید زرندی با اشاره به جلسه امروز شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که به ریاست اسحاق جهانگیری، برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: موضوع افزوده شدن کاربری مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام در جلسات متعدد کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته بود و توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق ویژه و آزاد اقتصادی در جلسه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مطرح شد  و با نظر مساعد نماینده وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تصویب قرار گرفت.

زرندی تاکید کرد با این اتفاق  مهم، کاربری مسافری فرودگاه در کنار سایر کاربری‌های قبلی از جمله باربری و آموزشی تثبیت شد و توسعه پروازهای مسافری در فرودگاه پیام سرعت بیشتری خواهد گرفت و ان‌ شاء الله تعداد پروازهای بیشتری به مسیرهای مختلف در این فرودگاه برنامه‌ریزی خواهد شد.

شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور ۱۲ وزیر و چند تن از معاونان رئیس جمهور تشکیل می‌شود و مصوبات آن حکم مصوبات هیئت دولت را دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.