امیر غفرانی روز چهارشنبه در پاسخ به سئوال ایرنا درخصوص علل ضعف تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های بوداپست مجارستان، اظهار داشت: یکی از علل می تواند این باشد که کشتی گیرانی که به تازگی به عضویت تیم ملی درآمده بودند، نیاز به بازی تدارکاتی داشتند .
وی ادامه داد: یکی از علل تحقق نیافتن بازی های تدارکاتی بالا رفتن نرخ ارز بوده است.
غفرانی اضافه کرد: همچنین در این دوره از رقابت ها، قرعه بدی برای نفرات اصلی تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران از جمله علیرضا کریمی، یزدانی و نوری درآمد.
وی گفت: برخی از کشتی گیران ما در ثانیه های پایانی کشتی را واگذار کردند که نیاز است کمیته فنی بررسی و نظر بدهد که دلیل این مساله چه بوده است؟
این پیشکسوت کشتی ادامه داد: این عوامل می تواند از جمله مسایلی باشند که کشتی گیران ایرانی دراین دوره از رقابت ها نتوانستند آنچنان که باید حق مطلب را ادا کنند.
رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای سوم تا ششم آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و تیم ایران تنها توسط مهدی علیاری در وزن 97 کیلوگرم یک مدال برنز کرد.
در پایان این رقابت ها تیم روسیه با 178 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های مجارستان و ترکیه به ترتیب با 75 و 60 امتیاز دوم و سوم شدند، تیم ایران نیز با 39 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.
در بخش آزاد نیز، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 28 مهر تا اول آبان ماه برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی، علیرضا کریمی و پرویز هادی در وزن های 86، 92 و 125 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.
در این رقابت ها تیم های روسیه، آمریکا و گرجستان به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم ایران نیز در جایگاه ششم ایستاد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.