سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت جمع‌آوری تابلوهایی که وجه فرهنگی ندارد، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، رحیم خستو در نطق پیش از دستور نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با بیان اینکه مهم ترین ویژگی شهر سالم داشتن زیبایی بصری و برخورداری از آرامش درونی است، اظهارکرد: وقتی خستگی و پراکندگی در نگاه شهروندان باشد، بازخورد آن در رانندگی و رفتارها نمایان می‌شود. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه بخشی از این تنش‌ها و نازیبایی‌های بصری را می‌توانیم با کمک یکدیگر کاهش دهیم، گفت: همکاری دستگاه‌ها در جمع آوری نازیبایی‌ها نقش موثری در فراهم آوردن آرامش شهروندان دارد.

این عضو شورا، ضمن یادآوری اقدام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای جمع آوری ۲۰۰ تابلوی غیر مجاز و قدردانی از این اقدام، عنوان کرد: هنوز ۴۵۰ تابلوی دیگر در سطح شهر وجود دارد که بیش از ۲۵۰ تابلو می تواند غیر ضروری بوده و باید جمع آوری شود.

خستو افزود: نگاه ابزاری باعث شده که بعضی افراد فقط را پول ببینند و به موضوع مهمی مانند فرهنگ بی‌توجه باشند که نتیجه این نگاه رشد تابلوهای متعدد غیر ضروری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در تذکر دیگر خود از معاونت شهرسازی و معماری خواست طرح بهسازی اتوبان تا پل حامی را هر چه سریع‌تر به سازمان های ذیربط ارایه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.