فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف بیش از 66 هزار لیتر ضد یخ تقلبی از یک کارگاه تولیدی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه، گفت: در پی شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار ضد یخ تقلبی و دستگیری راننده آن، پیگیری موضوع به منظور شناسایی محل تولید ضد یخ‌های تقلبی از سوی ماموران 41 کلانتری خرمدشت آغاز شد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی کارگاهی که به صورت غیر قانونی و بدون داشتن مجوز اقدام به تولید ضد یخ های تقلبی کرده و آنها را روانه بازار فروش می‌کرد، خبر داد .

این مقام انتظامی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به آن مکان اعزام و پس از محاصره کارگاه در یک اقدام غافلگیرانه وارد آن جا شده و در بدو ورود سوله ای به مساحت یک هزار متر مربع مملو از دستگاه‌های تولید ضد یخ، تانکر نگهداری ضد یخ، 2 دستگاه پرکن، 2 دستگاه خط ریل ، پرس فویل، دستگاه چسب زن و تعداد زیادی لیبل و برچسب های شرکت های معروف تولید ضد یخ مشاهده کردند.

سرهنگ فیروزخواه گفت: در بازرسی از کارگاه مذکور 529 کارتن ضد یخ تقلبی به میزان 66 هزار لیتر و به ارزش تقریبی 8 میلیارد و 580 میلیون ریال کشف شد.

وی با بیان این که در این رابطه 2 نفر سرپرست کارگاه و 5 نفر به عنوان کارگر دستگیر شدند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.