به گزارش ایرنا، مجتبی اصغری عصر سه شنبه در آئین گشایش کانون بسیج مهندسان شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس ،افزود: برای اجرای این برنامه 300 گروه جهادی در کشور تشکیل شد که طی دو سال گذشته 35 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط راکد و نیمه فعال مورد پایش و عارضه یابی قرار گرفت.
وی بیان داشت: اکنون تمام شهرک های صنعتی کشور کلینیک های صنعتی در قالب طرح صنعت یار راه اندازی فعال شده است.
اصغری ادامه داد: کلینیک های صنعتی از طریق گروه های جهادی و اعزام آنها به کارخانه ها و کارگاه های کوچک و متوسط ماموریت پایش، عارضه یابی و احیاء را انجام می دهند.
وی با بیان اینکه سال های گذشته در بحث احیاء واحدهای صنعتی در کشور ورود پیدا نکردیم، اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط خاص کشور سازمان بسیبج مهندسان صنعتی کشور در این مقوله ورود کرده است.
قائم مقام سازمان بسیج مهندسان صنعتی کشور گفت: امسال تفاهمنامه ای با شرکت شهرک های صنعتی منعقد شدکه در قالب این تفاهمنامه کار احیاء واحدها را به صورت قانونمند و نظامند انجام دادیم.
وی بیان کرد: 75 هزار نفر عضو کانون بسیج مهندسان صنعت در کشور هستند.
مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعتی استان البرز نیر گفت: در تمام شهرستان های البرز کانون بسیج مهندسان فعال است.
حسین رجبی افزود: در مجموع سه هزار و 500 واحد صنعتی در استان البرز وجود دارد که حدود 65 درصد این واحدها فعال و حدود 35 درصد واحد های صنعتی نیمه فعال یا راکد هستند.
وی مشکلات واحد های صنعتی در استان را به چهار گروه تقسیم بندی کرد و گفت: زیرساخت و طرح توسعه، بازار و فروش، نقدینگی، سرمایه در گردش سرمایه ثابت و قوانین و مقررات شامل می شود.
سازمان بسیج مهندسان صنعت استان البرز یک هزارو 950 عضو فعال دارد.
مهدی فراهانی در مراسم کانون مهندسان صنعتی شهرک صنعتی مشکین دشت فردیس به عنوان مسئول این کانون معرفی شد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.