طرح نظارت تابستانی پلیس راه البرز از 28 خرداد تا پایان شهریورماه سال جاری با حضور75 تیم پلیسی درجاده های این استان اجرا شد.
سرهنگ رضا گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 41 فقره تصادف منجر به فوت طی این مدت در راه های استان البرز رخ داد که این آمارنسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش نشان می دهد.
وی اضافه کرد:60 فقره تصادف منجربه جرح طی این مدت درجاده های استان البرز به وقوع پیوست که 73 نفر مجروح شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال 96، به ترتیب 10 و هفت درصد افزایش داشته است.
گودرزی گفت: تابستان امسال، سه هزار و 176 فقره تصادف خسارتی در استان البرز رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: 172 هزارو 339 راننده متخلف تابستان امسال در استان البرز اعمال قانون شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: ازمجموع تخلفات ثبت شده 25 هزارو 358 فقره آن تخلفات حادثه ساز بوده است.
وی یادآورشد که سه هزار و 360 فقره تصادف درراه های برون شهری استان البرز درروز و یک هزارو 572 فقره نیز در شب رخ داده است.
رئیس پلیس راه البرز بیان داشت: بیشترین تصادف رخ داده ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو بوده است.
استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.