سرهنگ جواد صفایی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: در تماس تلفنی یکی از ساکنان استان البرز با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی اینکه چند نفر با یک دستگاه خودروی پراید اقدام به ربودن یک خانم کرده اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.
وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در کمترین زمان خودرو گروگانگیران را متوقف و ضمن آزادی فرد ربوده شده ، 3 گروگانگیر را نیز دستگیر کردند.
صفایی در تشریح حادثه بیان داشت: فرد ربوده شده در اظهارات خود اعلام کرد که ساعت 19 دیروز یکشنبه با متروی تهران - کرج به ایستگاه شهید سلطانی کرج رسیدم و هنگامی که قصد سوار شدن خودروی خود که در کوچه ای پارک کرده بود داشتم ناگهان چند جوان به زور او را به صندلی عقب خودرو کشیده و با خودرو متواری شده اند.
وی ادامه داد: شهروندان و خودروهای عبوری با مشاهده این صحنه اقدام به تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 کرده و منجر به دستگیری آدم ربایان می شود.
صفایی افزود: با بررسی بیشتر مشخص شد که خانم ربوده شده در یک صرافی در تهران مشغول به کار بوده که گروگانگیران با انگیزه دستیابی به رمز ورود به سیستم رایانه صرافی قصد برداشت غیرمجاز به مبلغ یک میلیارد تومان ازحساب آن را داشته اند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: 3 جوان گروگانگیر پس از اعتراف به جرم خود با قرار صادره از سوی باز پرس پرونده روانه زندان شدند.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.