سرهنگ جواد صفایی افزود: درپی ارجاع یک فقره پرونده نیابت قضایی از یکی از شهرهای جنوبی کشور به پلیس استان البرز درخصوص ربوده شدن راننده یک کامیون توسط افراد ناشناس ، موضوع به صورت ویژه در دست بررسی قرار گرفت .

وی گفت: تحقیقات اولیه نشان داد، راننده کامیون (فرد ربوده شده ) اوایل شهریورماه جاری برای حمل بار به جنوب کشور رفته و پس از چند روز فرد ناشناسی از طریق تلفن همراه از ربوده شدن وی خبر می دهد و از خانواده اش ۳۵۰ میلیون تومان وجه نقد در قبال آزادی وی طلب می کند.

وی خاطرنشان کرد: فرد تماس گیرنده از برادر این راننده می خواهد که که برای پرداخت وجه نقد به جنوب کشور برود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: بلافاصله ، ماموران انتظامی البرز به محل قرار ربایندگان اعزام شدند که یک دستگاه خودرو وانت نیسان با ۲ سرنشین مشاهده شد .

وی ادامه داد: با هدایت ماموران و جلب اعتماد ربایندگان برادر فرد ربوده شده سوار خودرو گروگانگیران شد و ماموران پس از تعقیب خودرو در یک فرصت مناسب و عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف و ربایندگان که قصد فرار داشتند با رعایت قانون بکارگیری سلاح ، دستگیر شدند.

صفایی گفت: متهمان در بازجویی اولیه اعتراف کردند که فرد ربوده شده در منزلی در شهرستان فردیس استان البرز حبس شده و۲ نفر نیز مراقب وی هستند که ماموران انتظامی با دریافت نیابت قضایی این ۲ متهم را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1005181
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.