به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند روز شنبه در نشست خبری که با حضور فرمانده سپاه البرز به مناسبت برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 برگزار شد، افزود: گروه های جهادی استان البرز سال گذشته موفق به اجرای 84 پروژه اعم از ساخت خانه عالم، مراکز فرهنگی، سالن ورزشی و... شدند.
وی با بیان اینکه پروژه های سازندگی با سه ویژگی کوتاه مدت، عام المنفعه و زود بازده انجام می شود، اظهار داشت: در نظر داریم در سال جاری هم همین تعداد پروژه با همکاری قرارگاه سازندگی قرب کوثر انجام دهیم.
وی ادامه داد: پروژه های سازندگی در 2 مرحله محرومیت زدایی و طرح کرامت در مناطق روستایی و کم برخوردار انجام می شود.
ترکاشوند گفت: طرح کرامت در10 محله کمتر توسعه یافته و دارای مشکلات فرهنگی اجتماعی استان انجام می شود که 14 پروژه اعم از آبرسانی، کارگاه آموزشی، ایجاد مجتمع های فرهنگی و درمانی با هدف اشتغال زایی برای آن تعریف شده است.
وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم میثاق نامه ای داشتیم که با تعبیر بی بدیل مقام معظم رهبری جهادگران را سفیران کار و تلاش می دانند و در نظر داریم با این میثاق نامه حجم فعالیت ها و خدمات را با همان اعتبار قبلی به دو برابر برسانیم.
وی بیان داشت: امسال 200 گروه جهادی استانی فعال شده اند که 60 گروه آن برای طرح جهادی رزمایش اقتدار عاشورایی پس از پالایش و سطح بندی جغرافیایی با هدفی مشخص با ممارست وسماجت بر اهدافشان به مناطق 14 گانه شان اعزام می شوند.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.