«نمایندگان امروز باید تصمیم بگیرند که انحصار دو خودروساز، ادامه پیدا کند یا شأن مردم و قدرت خریدشان را احیا ببخشند.»

پایگاه خبری جماران، میلاد شیراوند: یکی از مهم ترین طرح های مجلس یازدهم که امروز در دست بررسی و نهایی شدن در کمیسیون صنایع و معادن است، می تواند اتفاقات مهمی را در شرایط اسفناک اقتصادی پیش آمده برای مردم رقم بزند. 

طرحی که ساماندهی بازار خودرو نام دارد در شرایطی امروز در کمیسیون تخصصی نهایی می شود که خودرو به دغدغه ای مهم برای شهروندانی که داشتن پراید برایشان آرزو شده تبدیل شده و برای چند هزار دستگاه خودرو بی کیفیت و غیر استاندارد، صف خرید ملیونی تشکیل می دهند تا بلکه به شیوه قدیمی و مردود قرعه کشی صاحب یک خودرو شوند. 

نمایندگان امروز باید تصمیم بگیرند که انحصار دو خودروساز که بنابر تحقیق و تفحص مجلس قبل، موارد موارد متعددی از فسادشان گزارش شده و  هزاران میلیارد تومان زیان به بار آورده اند و نارضایتی مردم را تشدید کرده اند، ادامه پیدا کند یا شأن مردم و قدرت خریدشان را احیا ببخشند. 

این وظیفه مهم نمایندگان آنجا پررنگ تر می شود که قضیه واگذاری خودروهای دناپلاس نیز در ابتدای عمر مجلس، چالش های بزرگی را در خصوص امید مردم به رفع یکی از بزرگترین خطاهای اقتصادی مدیران در سال های گذشته ایجاد کرد که مبادا دناپلاس ها روند تصمیم گیری ها را تغییر دهد. 

امروز همه خروجی جلسه کمیسیون صنایع و معادن  را رصد می کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.