اعلام ظرفیت 5 محصول سایپا در طرح فروش فوق العاده ویژه آذر 1400/ کوییک با گیربکس معمولی، کوییکR، تیبا صندوقدار، تیبا2 و کوییک پلاس اتوماتیک

ظرفیت طرح جدید فروش فوق العاده سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییکR، تیبا صندوقدار، تیبا2 و کوییک پلاس اتوماتیک امروز (یکشنبه)22 آذر 1400 اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طرح فروش فوق‌العاده سایپا از روز 20 آذرماه آغاز و دو روز از طریق سایت سایپا ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز 22 آذر 1400 با حضور مسئولان و نهاد‌های نظارتی انجام شد و اسامی برندگان به زودی اعلام می‌شود.

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش جدید سایپا محصولات کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا2 و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه شده است. 

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا باهدف تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به‌اجرا درآمده و باتوجه به اجرای برنامه‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوری فوق‌العاده محصولات در کنار امکان فک رهن اسناد خودرو‌های عرضه شده در طرح‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود به زودی هیجانات کاذب از بازار خودرو تخلیه شده و قیمت محصولات به ثبات و پایداری برسد.

اعلام ظرفیت 5 محصول سایپا در طرح فروش فوق العاده ویژه آذر 1400

دیدگاه تان را بنویسید