آغاز ثبت نام طرح فروش فیدلیتی از امروز 11 مهر 1400+ جزییات و شرایط

طرح فروش فیدلیتی از امروز یازدهم مهر ماه ساعت 10 صبح آغاز می شود و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شرایط فروش خودرو فیدلیتی بهمن موتور با قیمت قطعی مهر ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

شرکت بهمن موتور قیمت و شرایط فروش جدید فیدلیتی را برای مهر ماه سال جاری اعلام کرد.

بر این اساس فروش فیدلیتی امروز یازدهم مهر ماه ساعت 10 صبح آغاز می شود و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فیدلیتی تنها به صورت 5 نفره عرضه می شود

در این مرحله از فروش، فیدلیتی تنها به صورت 5 نفره عرضه می شود و قیمت آن از سوی بهمن موتور 735 میلیون تومان اعلام شده است. همچنین فروش به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه انجام می شود.

لازم به ذکر است بهمن موتور دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای 18 سال را به شرایط خرید عمومی خود افزوده است، متقاضیان محترم می توانند از طریق وبسایت  (bahman.iranecar.com)  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 فیدلیتی در شش رنگ عرضه می شود

 فیدلیتی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه می شود.

در کنار قیمت رقابتی، پنج سال گارانتی یا 150 هزار کیلومتر، سطح امکانات بالا، تجهیزات به روز، تامین پشتیبانی و ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا 20 هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرابرسد) برای این خودرو ارائه شده است.

فیدلیتی

مشخصات فیدلیتی از زبان رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

میرمنصف ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این میان تامین قطعات یدکی و آمادگی ارائه خدمات پس از فروش پیش از عرضه این محصول است.

علاوه بر آن می توان به پشتیبانی خدمات گارانتی به مدت پنج سال یا 150 هزار کیلومتر و همچنین ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱سال یا ۲۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) اشاره کرد.

گفتنی است؛ شرکت بهمن موتور در دور اول فروش فیدلیتی این خودرو را در مدل 5 نفره با قیمت 655 میلیون تومان و 7نفره با قیمت 670میلیون تومان به صورت نقدی به فروش رسانده بود.

شرکت بهمن موتور با سرمایه گذاری قابل توجه، پلتفرم فیدلیتی را خریداری کرده است و به دلیل اینکه این خودرو محصول استراتژیک شرکت بهمن موتور محسوب می گردد توجه خاصی بر روی قیمت و کیفیت رقابتی آن دارد. فیدلیتی با پیشرانه یک و نیم لیتری توربوشارژر دار، توان ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر دارای جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که لذت رانندگی مطلوبی را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.

اعلام مشخصات رسمی خودرو فیدلیتی در دو مدل 5 و 7 نفره

 

دیدگاه تان را بنویسید