به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از ' غلامرضا صالحی ' افزود: این پرونده مربوط به قاچاق 184 تن برنج خارجی به ارزش بیش از هفت میلیارد و 308 میلیون ریال است که توسط ماموران ایست و بازرسی گلوگاه شهید امامی شهرضا کشف شد.
وی اضافه کرد: این محموله قاچاق متعلق به یک شرکت خصوصی است و در هشت دستگاه کامیون کشنده جاسازی شده بود که در پی کشف آن پرونده ای در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی گلوگاه شهید امامی شهرضا تشکیل شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان افزود: شعبه مذکور با بررسی های لازم، تخلف متهم را به دلیل عدم ارائه اسناد مثبته گمرکی، محرز تشخیص داد و مدیرعامل شرکت را در مرحله بدوی علاوه بر محکومیت به ضبط برنج قاچاق کشف شده به نفع دولت به پرداخت مبلغ 43 میلیارد و 852 میلیون و 414 هزار و 224 ریال در حق صندوق دولت نیز محکوم کرد.
به گزارش ایرنا، در سه ماهه امسال 6 هزار و 102 پرونده تخلف اقتصادی در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان رسیدگی شده است و متخلفان در مجموع به پرداخت مبلغ 14 میلیارد و 441 میلیون و 558 هزار تومان جریمه محکوم شدند.
از این تعداد پرونده، چهار هزار و 543 فقره مربوط به کالا و خدمات، 861 فقره مربوط به تخلفات بهداشتی و 698 فقره مربوط به پرونده های قاچاق کالا و ارز بود.
6994/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.