به گزارش ایرنا، 'محمدعلی شجاعی' عصر پنجشنبه در نشست بررسی امور اقتصادی استان اصفهان و اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: خوشبختانه در این راستا با درایت استاندار اصفهان از تمام ظرفیت های حاکمیت استفاده شد.
وی با بیان اینکه در استان اصفهان صنعتگران بسیاری حضور دارند، افزود: نوسانات ارزی باید مشکلات بیشتری برای استان ایجاد می کرد اما همدلی و همیاری دستگاه های مختلف باعث جلوگیری از بروز مشکلات شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با بیان اینکه مسائل و مشکلات را به صورت تک بعدی پیش نمی بریم، بیان کرد: از مسائل اقتصادی و عمرانی طبق ظرفیت های موجود استفاده می شود.
شجاعی با بیان اینکه ١٤ شهرستان استان اصفهان با مشکل کم آبی روبه رو هستند افزود: همچنین مهمترین معضل در استان معضل اقتصادی است که برنامه جامعی در این راستا اجرا کردیم.
وی ادامه داد: از بدنه مدیریت استان برای تدوین برنامه جامع سرمایه گذاری کمک گرفتیم و با رویکرد بومی سازی و بررسی مشخصات هر شهرستان پیش رفتیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان بیان کرد: اولویت های سرمایه گذاری در استان اصفهان را احصا کرده ایم که محور این اقدامات عدالت است.
وی تصریح کرد: اصفهان از سرمایه گذاران بزرگی برخوردار می باشد اما بروکراسی اداری مانع از سرمایه گذاری آنها در این خطه شده است که در این راستا دستور استاندار برای از بین بردن بروکراسی و سرمایه گذاری باعث شد درگاهی با 2 زبان طراحی کنیم.
شجاعی با بیان اینکه به کمک درگاه سرمایه گذاری زمان صدور مجوزها را به صفر رساندیم، تصریح کرد: در درگاه جامع سرمایه گذاری تمام بخش های اقتصادی مانند صادرات و بازرگانی می توانند فعالیت کنند.

*** درآمدهای پایدار در دولت تعیین تکلیف شود
شهردار اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرداری ها با مشکلات عدیده ای مواجه است، افزود: باید رضایت مردم را با خدمات رسانی ایجاد کنیم که کانون خدمات رسانی شهرداری ها هستند اما این در حالی است که شهرداری ها با چالش مواجه شدند.
' قدرت الله نوروزی ' با بیان اینکه شهرداری اصفهان سه هزار میلیارد تومان بدهی دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای ساخت پروژه ها با مشکل مواجه شده و این پروژه ها امکان اجرایی ندارد.
شهردار اصفهان خواستار تعیین تکلیف لایحه طرح مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار در دولت شد.
وزیر کشور چهارشنبه شب به منظور شرکت در سه جلسه اقتصادی اصفهان و بررسی مشکلات اقتصادی وارد اصفهان شد.
0477/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.