به گزارش ایرنا، مجید حججی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: 12 روستای این شهرستان تاکنون به شبکه آبرسانی وصل نشده اند و آب مورد نیاز آنها بوسیله تانکر تامین می شود.
وی اضافه کرد: پروژه آبرسانی به 41 روستا با تخصیص بودجه از محل اعتبارات صندوق ملی تا پایان امسال تکمیل می شود و در مجموع 44 روستای این شهرستان به صورت کامل از شبکه آب آشامیدنی بهره مند خواهند شد.
فرماندار تیران و کَرون با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم استان اصفهان در حال حاضر کمبود آب است، تصریح کرد: با این حال، بخش زیاد کمبود آب موردنیاز شهرستان تیران و کرون رفع شده است.
وی ادامه داد: همکاری مردم در مدیریت مصرف مانع از قطعی آب در شهرها شده است و در صورت تداوم همکاری قادر به خروج از بحران تامین آب در فصل تابستان خواهیم بود.
حججی به سفر استاندار، مجمع نمایندگان مجلس و مدیران کل استان اصفهان به این شهرستان در هفته جاری نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر 20 پروژه در حوزه راهداری، زیرساخت گردشگری، ارتقای جایگاه سازمانی، رفع مشکل گاز رسانی و احداث بیمارستان امام رضا(ع) تیران تصویب شد.
وی با بیان اینکه عملیات احداث بیمارستان امام رضا(ع) تیران بزودی انجام می شود، اذعان کرد: احداث این بیمارستان با مشارکت خیرین و بخش خصوصی و حمایت دولت انجام می شود.
وی اضافه کرد: بر اساس دستور استاندار اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی استان مسئولیت نظارت بر اجرای پروژه را بر عهده خواهد داشت.
وی در باره پروژه های راهداری نیز گفت: انجام مطالعات برای احداث دو زیرگذر، اجرای دو پروژه زیر گذر و تکمیل گام نخست تعریض جاده تیران به سامان از مهمترین این مصوبات بود.
طرح احداث 2 مخزن بتونی 2 هزار و 500 مترمکعبی و یکهزار و 500 مترمکعبی با هدف آبرسانی به 41 روستای شهرستان تیران و کَرون و 2 روستای مجاور محور اصفهان به داران از سال 84 آغاز شد.
جمعیت تحت مطالعه و پوشش این طرح در ابتدا 53 هزار و 827 نفر خواهد بود و در افق 1410 به 80 هزار و 175 نفر می رسد.
استاندار اصفهان به همراه مجمع نمایندگان و مدیران کل استانی، یکشنبه این هفته به شهرستان تیران و کرون سفر کردند.
این شهرستان با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت./6027/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.