به گزارش ایرنا، عبدالله بنهری روز سه شنبه در نشست اعضای سازمان های مردم نهاد تیران و کَرون افزود: با ثبت جدید سازمان های مردم نهاد این شهرستان، مشارکت اجتماعی مردم این منطقه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، کمک های عام المنفعه و خیریه افزایش یافته است.
وی بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به 20 سمن تحت نظر فرمانداری، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و محیط زیست با یکصد نفر تیم اجرایی و نزدیک به 500 نفر عضو، در حال فعالیت هستند.
معاون فرماندار تیران و کَرون همچنین با اشاره به فعالیت 70 هیات مذهبی و 54 کانون فرهنگی، هنری مساجد در این شهرستان خاطرنشان کرد: این مراکز نیز جزو سازمان های مردم نهاد فرهنگی هستند که با رویکرد دینی و فرهنگی و جلب مشارکت اجتماعی در حوزه دینی فعالیت می کنند.
بنهری، رشد اجتماعی جوانان با انجام فعالیت در سازمان های مردم نهاد را از کارکردهای این نهادها دانست و اضافه کرد: جامعه نیازمند مشارکت اجتماعی همه اقشار بویژه جوانان در عرصه های مختلف کشور است.
10 سازمان مردم نهاد جوانان و 10 سازمان مردم نهاد دارای مجوز وزارت کشور و بیش از 50 کانون فرهنگی، هنری بعنوان سازمان های مردم نهاد، در شهرستان تیران و کَرون فعالیت می کنند.
این شهرستان با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت./6027/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.