به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در جمع کارکنان صنایع الکترواپتیک اصفهان افزود: بدعهدی و پیمان شکنی های آمریکا در توافقنامه بین المللی برجام که به تایید و تصویب سازمان ملل متحد نیز رسیده بود نمونه ای از رفتار غیرمتعهدانه شیطان بزرگ در عرصه بین المللی است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه این بار جنگ تمام عیار دشمن با نظام اسلامی، شکل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و روانی دارد، گفت: این بار نیز توطئه های دشمن خنثی خواهد شد.
وی به اظهارات مداخله جویانه وزیر امور خارجه آمریکا در ارتباط با کشورمان اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی گرچه با مشکلاتی مواجه است اما براحتی می تواند با وحدت، همدلی، اتحاد و یکپارچگی این مسائل را از سر راه بردارد و به قله های افتخار و عزت برسد.
امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه باید نقشه و حیله دشمن را خوب بشناسیم و آن را تحلیل و با درایت و تدبر از آن مرحله حساس عبور کنیم، گفت: باید به وعده الهی ایمان داشته باشیم و با ایستادگی، پشتکار، همت و وحدت کلمه در سایه سار ولایت فقیه با سربلندی خواهیم توانست دشمن را یک بار دیگر شکست داده و سرافکنده کنیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی ناامنی های چند ساله اخیر در منطقه، تصریح کرد: گروه تروریستی داعش با حمایت های گسترده نظام استکبار با هجوم به سوریه و عراق، خسارت های جبران نا پذیری را در این کشورها به جای گذاشت که کشته و زخمی شدن صدها هزار نفر و آوارگی حدود 20 میلیون انسان بی گناه از زن، مرد، پیر و جوان، از جمله آثار جنایت های پلید این گروه های تکفیری و اربابان شیطان صفتشان بوده است.
امیر سرتیپ حاتمی گفت: اما جهانیان شاهد بودند که تمام هیمنه غرب با سرمایه گذاری های مالی، سیاسی، تجهیزاتی و تسلیحاتی از این گروه های تروریستی با ایستادگی محور مقاومت و به زمین ریخته شدن خون پاک هزاران جوان مومن و انقلابی شکسته شد و روسیاهی برای همیشه تاریخ بر پیشانی نظام سلطه باقی ماند.
وی تاکید کرد: اما در پیروزی بزرگ برتروریست ها و اربابان پلیدشان، علاوه بر ایثار و مجاهدت جوانان پاکباخته و شیفته اهل بیت (ع)، پشتیبانی های ارزنده صنعت دفاعی کشور از محور مقاومت بسیارتعیین کننده و نقش آفرین بود.
امیرسرتیپ حاتمی همچنین با بیان اینکه صنایع الکترواپتیک وزارت دفاع با عملکرد مثبت و توانمندی های منحصربه فرد خود مورد اعتماد و وثوق نیروهای مسلح بوده و فرماندهان و مسئولان همواره به نیکی از آن یاد می کنند، افزود: این صنعت در ابعاد مختلف موجب پیشرفت وزارت دفاع و صنعت دفاعی کشور شده است.
6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.