به گزارش ایرنا، سالن های نمایش در استان اصفهان، در روزهای گرم تابستان امسال پذیرای هفت نمایش در گونه های مختلف است و هنرمندان این دیار، فعالانه بر صحنه نمایش هنرنمایی می کنند.
نمایش «کوران» کار امید نیاز از چهارم مرداد تا دوم شهریور از ساعت 20:30 در سالن اصلی تالار هنر اصفهان واقع در میدان لاله بر روی صحنه است.
همچنین نمایش شاد و موزیکال «ماه پیشونی و شهرزاد»به نویسندگی و کارگردانی مریم حسن‌پور ویژه کودکان نیز از 31 تیر تا 10 مرداد در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان آمادگاه در حال اجراست.
فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی نیز از ساعت 19 میزبان نمایش «تصویری از یک صدا» به کارگردانی سوگل اباذری است که تا 13 مرداد به روی صحنه خواهد بود.
نمایش شاد «بازی در بازی» کار عاطفه نقوی نیز از یکم تا 10 مرداد از ساعت 19:30 در موسسه بسته نگار واقع در خانه اصفهان در اجراست.
نمایش«سر میز شام» به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی محمدجواد صرامی نیز از یکم تا 15 مرداد از ساعت 19 در سالن اصلی مجموعه استاد فرشچیان اصفهان واقع در پل ابوذر بر روی صحنه خواهد بود.
همچنین تالار فرشچیان از یکم تا 19 مرداد میزبان نمایش کمدی «هفت خان هملت» کار محمدجواد سجادی و نمایش «نگاهمان می‌کنند» کار معین الدین عشاقی از 28 تیر تا 19 مرداد جاری است.
/6027/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.