به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان روز یکشنبه به نقل از ' حسن امجدی ' اضافه کرد: امسال 6 هزار و 594 نفر از حجاج استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در قالب 45 کاروان از طریق این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام می شوند.
وی توضیح داد : 6 هزار و سه نفر از زائران سرزمین وحی از استان اصفهان در قالب 41 کاروان و 451 زائر از استان چهارمحال و بختیاری در قالب سه کاروان و 140 زائر از استان یزد در قالب یک کاروان از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی عازم سرزمین وحی می شوند.
وی با بیان اینکه عملیات بازگشت حجاج ایرانی از عربستان سعودی از هشتم شهریور امسال آغاز می شود گفت: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان درحال برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر ویژه برای آمادگی هرچه بیشتر جهت اعزام و بازگشت حجاج است.
امجدی یادآور شد: فرودگاه اصفهان پس از فرودگاه های امام خمینی(ره) و مشهد در رتبه سومین فرودگاه پرترافیک پروازهای حج تمتع قرار دارد و نسبت به سال قبل رشد بیش از 3 درصدی در اعزام زائرین به سرزمین وحی داشته است.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
فرودگاه اصفهان به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.
7150/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.