مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: در حادثه ای که صبح امروز در شهرضا ( نرسیده به گردنه قمیشلو ) رخ داد به دلیل برخورد دو دستگاه خودروی پژو با یکدیگر، 2 مرد، یک زن و 2 کودک دچار مصدومیت شدند.
دکتر غفور راستین افزود: این مصدومان برای تکمیل مراحل درمانی بوسیله 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن منتقل شدند.
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
وی همچنین از تصادف رانندگی دیگری در گردنه زینل به سمت جوزدان در جاده انرژی اتمی خبر داد و افزود: در این سانحه رانندگی که دیروز اتفاق افتاد بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس یک مرد حدود 70 ساله جان خود را از دست داد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: پنج نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل سانحه به بیمارستان های الزهرا (س) و فارابی اصفهان منتقل شدند.
فوریت ‌های پزشکی شهرستان اصفهان با برخورداری از 47 پایگاه شامل 35 پایگاه شهری، 11 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 260 نفر پرسنل عملیاتی بصورت شبانه‌ روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.
7135 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.