به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرایی، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی اصفهان در میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سرود 500 نفری دانش آموزان محجبه به مناسبت روز حجاب و عفاف اجرا شد و حامد زمانی از خوانندگان انقلابی به اجرای چند سرود پیرامون شهدا و حجاب و عفاف پرداخت.
در ادامه پس از سخنرانی و مداحی، پیکر این شهدا تا خیابان نشاط اصفهان تشییع و پیکر مطهر هفت شهید برای خاکسپاری به گلستان شهدای اصفهان و چهار شهید به شهرهای مبارکه، درچه، نجف آباد و چادگان منتقل شد.
اسامی شهدای تشییع شده عبارتند از:
1- سید محمد علی مهاجری فرزند حسین متأهل و زاده کشور عراق و اهل اصفهان بوده که در سال 1361 در عملیات رمضان به شهادت رسیده است.
2- عباس محقق طباطبایی فرزند زین‌العابدین اهل اصفهان و مجرد بوده که در سال 1361 در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
3- سید رسول حسینی فرزند حسن اهل اصفهان و مجرد بوده و در سال 1361 در عملیات رمضان به شهادت رسیده است.
4- حیدر غلامی فرزند حسین اهل نجف آباد مجرد بوده که پس از اعزام از طریق جهاد سازندگی در 23 تیرماه 1361 در عملیات رمضان واقع در شرق بصره به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
5- محمدرضا میرزاامیری فرزند عباسعلی مجرد بوده و در 31 تیرماه 1361 در عملیات رمضان به شهادت رسیده است.
6- سید منصور معین‌الدین فرزند سید مهدی مجرد بوده و در سال 1361 در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
7- فرزاد سلطانی فرزند خسرو مجرد بوده و در 10 اردیبهشت سال 1361 در عملیات بیت‌المقدس واقع در شهر آبادان به شهادت رسیده که دو تن از برادران او نیز به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند این شهید والا مقام دومین شهید خانواده سلطانی است.
8- حسین عطایی کچوئی فرزند عوضعلی متأهل و دارای 3 فرزند از کارکنان بیمارستان امین اصفهان بوده در سال 1361 به عنوان امداگر رزمی در عملیات رمضان به شهادت رسیده است.
9- رمضانعلی ضیایی فرزند حسینعلی، زاده شهرستان مبارکه و مجرد بوده و در 23 تیرماه 1361 در عملیات رمضان به شهادت رسیده است این شهید والا مقام فرزند دومین شهید خانواده ضیائی است.
10. شهید محمد رضا لقمانی جانباز 70 درصد که 19 تیرماه (2 روز پیش) به پس از سالها رنج و تحمل سختی به خیل دوستان شهیدش پیوست.
11. شهید محمد علی صابری جانباز قطع نخاعی که در منطقه عملیاتی چزابه سال در سال 60 قطع نخاع شد و پس از 37 سال 19 تیر امسال به درجه رفیع شهادت نائل شد.
7134/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.