سرهنگ محمد رضا خدا دوست روز پنجشنبه در مراسم برپایی چادر آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در نجف آباد افزود:85 درصد تصادفات منجر به فوت در یکسال گذشته مربوط به موتورسیکلت سواران و 90درصد علت مرگ راکبان موتور سیکلت ضربه به سر به علت نداشتن کلاه ایمنی بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه در این شهرستان بیش از 123هزارموتورسیکلت تردد می کند ، افزود :در سه ماه گذشته توقیف موتورسیکلت سواران متخلف 39 درصد ، جریمه نداشتن کلاه ایمنی 10درصد و عبور از چراغ قرمز 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
سرهنگ خدا دوست افزود: واحد راهور انتظامی این شهرستان برای کاهش تصادفات دریکسال گذشته بیش از135جلسه آموزشی برگزار کرده است.
به گزارش ایرنا چادر آموزش قوانین راهنمائی ورانندگی به منظور آشنایی شهروندان نجف آبادی با قوانین در باغ ملی این شهر بر پا شد.
شهروندان نجف آبادی با حضور در این چادر با کارشناسان به گفت و گو نشسته و با استفاده از سامانه های رایانه ای و به شکل دیداری و شنیداری با مجموعه قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا می شوند.
دراین مراسم فرماندارشهرستان نجف آباد گفت: رعایت نکردن قوانین راهنمائی ورانندگی باعث خسارات مالی ، جانی و روحی و روانی می شود.
مجتبی راعی افزود :بهترین راه کاهش تصادفات آموزش قوانین راهنمائی ورانندگی در سطح جامعه از طریق رسانه ها و همچنین برخورد با افراد متخلف است.
نجف آباد با 2850 کیلومتر مربع وسعت و330هزارنفر جمعیت در30 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.
غ - ک / 6022 / ت
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.