به گزارش ایرنا، احمد خسروی وفا روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای فاجعه هفتم تیر در گلستان شهیدان اصفهان افزود: به این منظور شب گذشته در جلسه ای با دادستان اصفهان مقرر شد که سه شعبه ویژه در دادسرا، دادگاه بدوی و تجدید نظر تشکیل شود.
وی افزود: بعضی در این آشفته بازاری که ایجاد شده می خواهند به ناحق جولان دهند ؛ یک روز بازار ارز، روز دیگر بازار سکه، مسکن و خودرو را به هم می ریزند و به دنبال منافع شخصی خود هستند و توجهی به منافع مردم، کشور و نظام ندارند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: پرونده کسانی که می خواهند عرصه را بر مردم تنگ کنند خارج از نوبت رسیدگی می شود و از همه ظرفیت دستگاه قضایی علیه آنها استفاده خواهد شد.
وی همچنین از اداره اطلاعات و نیروی انتظامی درخواست کرد کسانی را که در این مدت اخلال کردند و می خواهند به نفع خود بهره ببرند شناسایی و به دستگاه قضایی استان معرفی کنند.
وی همچنین بر عزم دستگاه قضایی بر همکاری با مسئولان اجرایی استان، استاندار و مدیران اجرایی برای کمک به تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.
خسروی وفا در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه هفتم تیر گفت: خط فکری شهید بهشتی در آن روزهای آتشین مشخص بود چون ایشان دشمن شناس و افشا کننده خط نفاق بودند و لیبرال ها را خوب می شناختند.
وی از کارکنان قوه قضائیه خواست در زمینه رسیدگی سریع و عادلانه به پرونده ها، کاهش زمان دادرسی، قضاوت عادلانه، تلاش کنند.
مراسم سالگرد فاجعه هفتم تیر با حضور تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی، قضایی و نظامی و خانواده شهدا در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
در پایان این مراسم با نثار شاخه گل بر مزار مادر شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر ، به مقام آنها ادای احترام شد.
اول تا هفتم تیرماه به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
ت/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.