به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، ' محسن مهرعلیزاده ' در این پیام آورده است: به فضل الهی بار دیگر مردم مومن و انقلابی این استان با حضور حماسی و شکوهمند، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این استان ولایتمدار به یادگار گذاشتند.
وی اضافه کرد: مردم اصفهان با قلوبی سرشار از عطر روح بخش قرآن کریم در ماه ضیافت الهی، همراه و همگام با خروش ملت بزرگ ایران و سایر مسلمانان در اقصی نقاط جهان، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم مسلمان فلسطین را به گوش جهانیان رساندند و اقتدار و صلابت مسلمانان را در حمایت از انتفاضه و قدس شریف به رخ اشغالگران و حامیان آنها کشیدند و وحدت، همدلی و هوشیاری امت اسلامی در برابر توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب را به نمایش گذاشتند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: بدون شک، این حضور آگاهانه، در شرایطی که جهان اسلام در شرایط حساسی به خصوص در فلسطین، یمن، عراق و سوریه و دیگر مناطق قرار دارد و گرفتار مزدوران استکبار جهانی است، تاثیر بسزایی در آگاه شدن مردم دنیا نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی دارد.
وی افزود: این حماسه باشکوه و دشمن شکن، با تاسی به میراث جاودانه امام خمینی(ره) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، تروریست های تکفیری و حامیان آنهاست.
مهرعلیزاده ضمن تحسین و ارج نهادن به شور و شعور راهپیمایان روز جهانی قدس، از مردم فهیم، بصیر و بزرگوار استان، به ویژه جوانان برومند که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند، تشکر کرد و از درگاه ایزد منان، سربلندی و اقتدار روزافزون اسلام و مسلمین و پیروزی نهایی مردم سرزمین حماسه و مقاومت را خواستار شد.
مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه اصفهان روز گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس همصدا با سراسر کشور علیه سیاست های خصمانه آمریکا و رِژیم صهیونیستی به عنوان آخرین پایگاه نژاد پرستی جهان دست به راهپیمایی زدند.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.