ساناز جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افزایش ابر در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود و شرایط برای بارش های رگباری به همراه رعد و برق مهیاست.
وی گفت:آسمان استان اصفهان، گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید و در برخی مناطق همراه با گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه احتمال بارش تگرگ هم وجود داردگفت: احتمال بارش های رگباری همراه با رعد و برق در برخی از مناطق استان بویژه نیمه شمالی و نیمه غربی استان اصفهان وجود دارد.
وی با بیان اینکه روز گذشته ( شنبه) بارش باران از بیشتر مناطق استان گزارش شد افزود: شهر گلپایگان با حدود 6 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در این استان طی 24 ساعت گذشته را به خود اختصاص داد.
وی همچنین میزان بارندگی در کلانشهر اصفهان تا صبح امروز را 1.6 میلی متر اعلام کرد.
جعفری گفت: دمای هوای امروز صبح اصفهان به 18 درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته سه درجه خنک تر شده است.
وی افزود: دمای هوای روز گذشته اصفهان در گرمترین ساعات به 32 درجه و در خنک ترین ساعات امروز هم به 18 درجه سانتیگراد رسید .
این کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: خوروبیابانک با 41 درجه سانتیگراد بعنوان گرم ترین و بوئین و میاندشت با 10 درجه سانتیگراد بعنوان خُنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز، با شاخص کیفی 107 (AQI)، ناسالم برای گروه های حساس اعلام شد.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.