به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای اضافه کرد: در چند روز گذشته شایعاتی در باره مبلغ پیشنهادی و رقم قرارداد بازیکنان جدید تیم فوتبال سپاهان در فضای مجازی منتشر شده که اساس آن بر پایه حدس و گمان است و منطقی در پشت آن وجود ندارد.
ادامه این اطلاعیه حاکیست: باشگاه سپاهان با بودجه‌ای مشخص و مبتنی بر سیاست‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان وارد این عرصه شده و بدون شک تمام قراردادها و مبالغ پرداختی از طریق سیستم حسابرسی مجموعه فولاد مبارکه و حتی سازمان لیگ قابل بررسی و نظارت است و مدیریت باشگاه با رعایت کلیه نکات لازم و در فضایی به دور از هرگونه بازار گرمی نسبت به عقد قرارداد با بازیکنان اقدام می‌کنند که مدارک مستند آن هم موجود است.
باشگاه سپاهان افزوده است: تعدادی از هواداران عزیز طلایی‌ پوش هم ناخواسته با انتشار این اخبار، کمک بیشتری برای فراگیرتر شدن شایعات می‌کنند که بدون شک به سود باشگاه نخواهد بود.
در این اطلاعیه افزوده شده است: بعد از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان، نقل و انتقالات باشگاه بطور رسمی آغاز شده و شخص مدیرعامل باشگاه با هماهنگی اعضای هیات مدیره به دنبال امضای قرارداد با بازیکنانی است که مد نظر سرمربی تیم قرار دارند.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اطلاعیه ای خود تاکید کرده است:سپاهان به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای و باسابقه، هنگام مذاکره با بازیکنان، تمام نکات قانونی و مبتنی بر سیاست‌های باشگاه را رعایت و بعد از آن با بازیکنان قرارداد امضای می‌کند.
به گزارش ایرنا، تیم سپاهان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بدترین نتیجه خود در تاریخ این مسابقات را کسب کرد و در رده چهاردهم قرار گرفت.
این تیم دارای پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر و فینالیست جام قهرمانان آسیا و نماینده ایران در جام باشگاه های جهان در سال 2007 میلادی است.
مدیران سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور 'امیر قلعه نویی' سرمربی فصل گذشته تیم ذوب آهن اصفهان را با عقد قراردادی به خدمت گرفتند.
تیم فوتبال سپاهان در سال های 89 و 90 با هدایت او، قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شد.
/6027/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.