به گزارش ایرنا، کامیون داران در اطراف شهر ورزنه و بخش مرکزی شهرستان اصفهان با حضوری آرام، خواهان رسیدگی به مسائل و مشکلات صنف خود شدند.
بر اساس گزارش منابع آگاه، تعداد کامیون دارانی که در چند روز اخیر در شرق اصفهان تجمع صنفی داشتند به مرور زمان کاهش یافته است.
درخواست های مشابه صنفی از طرف رانندگان کامیون در روزهای اخیر در اغلب شهرهای استان اصفهان از قبیل شهرضا ، خمینی شهر ، نجف آباد ، مبارکه و برخی دیگر مناطق مطرح شده است.
در یک هفته اخیر جمعی از کامیون داران در شهرستان های مختلف دست از فعالیت در عرصه حمل و نقل برداشتند و با بیان مشکلات صنفی خود از جمله پایین بودن نرخ کرایه، نبود بار، نرخ بالای بیمه و گرانی قطعات یدکی از مسئولان خواستند تا به این مسائل رسیدگی کنند.
کامیون داران استان اصفهان علاوه بر مطالبات عمومی رانندگان، رسیدگی به مشکلاتی مانند کاهش مبلغ حق بیمه رانندگان، عدالت در توزیع بار در بندرها و مجتمع های بزرگ تولیدی را از خواسته های خود ذکر کردند.
مسئولان وزارت راه و شهرسازی نیز در چند روز گذشته با برگزاری جلسه های مختلف با نمایندگان صنفی کامیون داران، نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کردند از جمله اینکه نرخ کرایه بار را تا 20 درصد افزایش دادند.
حدود 500 هزار راننده کامیون با حدود 380 هزار دستگاه کامیون در کشور فعالیت دارند که از این تعداد حدود 47 هزار راننده با حدود 38 هزار دستگاه در استان اصفهان هستند.
ت/3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.