به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز یکشنبه اعلام کرد: تیم فوتسال کارگران این شرکت که به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های کارگران جهان حضور یافت با شکست رقبای خود به دیدار نهایی این مسابقات راه یافت.
بر پایه این گزارش تیم فوتسال کارگران فولاد مبارکه در دیدار نهایی در دیداری حساس به مصاف فولاد خوزستان دیگر نماینده ایران رفت و موفق شد با شکست این تیم عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات شرکت های جهان را به خود اختصاص دهد.
تیم فوتسال سپاهان در وقت قانونی دیدار نهایی مسابقات شرکت های جهان با نتیجه یک بر یک مقابل فولاد خوزستان متوقف شد اما در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه پنج بر چهار به برتری دست یابد و عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کنند.
در دیدار رده بندی نیز تیم فرانسه با شکست لیتوانی عنوان سوم را به دست آورد.
همچنین در دیدار رده بندی رقابت های والیبال این مسابقات تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با شکست تیم فرانسه میزبان رقابت ها عنوان سوم را به خود اختصاص دهد.
دومین دوره مسابقات کمپانی های جهان با حضور شرکت ها و مجموعه های تولیدی و صنعتی با حضور سه هزار و 500 ورزشکار از 25 کشور طی روزهای دوم تا ششم خرداد در شهر ' لابول ' فرانسه برگزار شد.
ایران با 100 ورزشکار شامل پنج زن و 95 مرد برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرد که از استان اصفهان 28 ورزشکار، کادر فنی و سرپرستی شامل 23 مرد و پنج زن در قالب کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت ها حضور یافتند.
6020 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.