جاری شدن سیلاب در شهرستان کاشان باعث مسدود شدن برخی جاده ها شد.

به گزارش ایلنا: بارش‌های شدید شب گذشته-دهم اردیبهشت ماه جاری-موجب آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در بخش‌های مرکزی ، قمصر و بزرگ شد.
 
جواد مزروعی افزود: محورهای قهرود-کاشان ، برزک-کاشان و محور قدیم کاشان- نطنز مسدود شده اند.
 وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدماتی ، انتظامی ، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مشغول فعالیت هستند،افزود: هنوز برآورد خسارت‌ها صورت نگرفته است.

 مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث شهرستان کاشان به شهروندان و هموطنان به خصوص گردشگرانی که برای ایام گلابگیری به کاشان سفر کرده اند و یا قصد سفر به کاشان را دارند توصیه کرد تا برای اسکان از کمپ های اسکان استفاده کنند و از نشستن و نزدیک شدن به مسیل ها و رودخانه ها و محل‌هایی که سیلاب و روان آب وجود دارد خود‌داری کنند.


رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان نیز میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته در شهرستان کاشان را 23 و 6 دهم میلی متر اعلام کرد و گفت:  روستای زنجانبر با 47 میلی متر و شهر های قمصر و برزک به ترتیب با 31 و نیم و 23 میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.
 
عباس ارغوانی افزود:شرایط ناپایدار در دشت کاشان تا اواخر روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و در ساعات بعد از ظهر احتمال بارش رگباری همراه با وزش باد شدید و در مناطق مستعد رعد و برق و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.