علی رحمانی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: برنامه ریزی و تدوین برنامه برای جوانان برای کل کشور انجام می شود ودراین روش به سلایق مختلف و همچنین فرهنگ و آداب و رسوم مورد بی توجهی می شود.
وی بیان کرد: خلاقیت، نوآوری و توانایی جوانان نباید مورد بی مهری قرار گیرد و تنها بر اساس یک فرآیند دستوری برنامه ریزی برای این قشر انجام شود.
فرماندار شهرستان تیران و کرون ایجاد بستر برای مشارکت جوانان را مهم خواند و گفت: مشارکت جوانان در برنامه ریزی و اجرای برنامه های مرتبط با حوزه جوان و سایر بخش ها ، پویایی برنامه و جامعه را به همراه دارد.
وی تلاش برای ارتقای ارزش های فردی، اجتماعی و مهارت های زندگی و همچنین مسئولیت پذیری جوانان در جامعه را مهم خواند و تصریح کرد: ناتوانی دربرقراری رابطه اجتماعی سازنده وهمچنین نداشتن مهارت برای ایجاد شغل و کار آفرینی از مهمترین معضلات این قشر از جامعه به شمار می رود.
رحمانی با اشاره به اینکه 360 عنوان برنامه طی یک سال گذشته در حوزه جوانان شهرستان تیران و کرون اجرا شده است، خاطرنشان کرد: بسترسازی برای مشارکت جوانان و همچنین ارتقای توانمندی های این قشر برای ایجاد شغل و ورود به عرصه تولید نیاز است.
وی اضافه کرد: نزدیک به هزار جوان در شهرستان تیران و کرون در فعالیت های اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و اجتماعی مشغول به فعالیت هستند و با ارائه تسهیلات بانکی و خوداشتغالی زمینه افزایش فعالیت آن ها نیز فراهم می شود.
فرماندار تیران و کرون به هفته جوان نیز اشاره کرد و گفت: در این هفته از جوانان فعال در تشکل های مردم نهاد و بخش های اداری تجلیل و جشنواره نشاط و امید نیز با حضور جوانان و خانواده های آن ها برگزار می شود.
شهرستان تیران و کرون دارای بیش از 72 هزار نفر جمعیت است که بیش از 20 درصد آن جوان هستند.
7153/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.