به گزارش ایرنا، قدرت الله نوروزی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح هفته فرهنگی اصفهان افزود: گرچه فقدان زاینده رود بر اصفهان سایه افکنده است اما این شهر تاریخی و فرهنگی در مسیر امید قرار دارد و با شور و نشاط، مشارکت و خلاقیت های شهروندی روند پیشرفت را طی می کند.
وی از اصفهان به عنوان شهر هنر و تجلی فرهنگ و تمدن ایران زمین یاد کرد و افزود: با تکیه بر هنر و فرهنگ می توان بر مشکلات و معضلات غلبه کرد و این از شاخصه های بی بدیل خطه اصفهان است که همواره با بهره گیری از پیشینه غنی، راه خود را به سوی آینده هموار کرده است.
وی با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های شهروندان اصفهان بر اهمیت و نقش مشارکت عمومی در توسعه محیط و فضای شهری تاکید و اظهار امیدواری کرد که در پرتو همدلی و همکاری های جمعی، معضلات و آشفتگی سامان یابد و شهر اصفهان شاهد هفته ای پر از رونق، مهر و صفا و محبت باشد.
وی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در پاریس گفت: در برنامه مذکور پیام فرهنگی اردیبهشت اصفهان به گوش جهانیان رسانده شد و امیدواریم در این هفته شاهد حضور بیشتر گردشگران در اصفهان باشیم.
شهردار اصفهان تصریح کرد: حوزه فرهنگی شهرداری اصفهان با برنامه ریزی دقیق و کمک شهروندان تلاش می کند روزهایی را خلق کند تا غمی در شهر نباشد و در کنار جنازه آرمیده رودخانه زاینده رود، شاهد شادمانی هر روز مردم باشیم.
هفته فرهنگی اصفهان، رویدادی برای افزایش نشاط اجتماعی همه شهروندان است که از سوم تا نهم اردیبهشت در اصفهان برگزار می شود.
در این هفته، 62 برنامه در سطح شهر و 101 برنامه در سطح مناطق، با شعار ' شهری که دوستش دارم ' و با رویکرد کیفی برگزار می شود.
کلانشهر اصفهان نزدیک به دو میلیون تَن جمعیت دارد.
/7134
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.