به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در حساس ترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر عصر جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در صورت نتیجه نگرفتن تیم میزبان، قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر مسجل می شد.
شاگردان امیر قلعه نوعی که هنوز بر روی کاغذ شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند، برای باقی ماندن در کورس قهرمانی و همین طور رقابت با استقلال تهران و سایپا برای حفظ نائب قهرمانی، محکوم به کسب امتیاز در این دیدار بود.
از سوی دیگر تراکتورسازی تبریز نیز که چندین هفته است طعم پیروزی را نچشیده بود، برای کسب امتیاز به فولادشهر رفته بود.
این دیدار با حملات پی در پی ذوب آهن آغاز شد و خیلی زود و در دقیقه 5 محمدرضا حسینی با یک ضربه سر اولین گل این تیم را وارد دروازه تراکتورسازی کرد.
نیمه نخست با همین تک گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تراکتورسازی تا حدودی از لاک دفاعی خود خارج شد و تلاش کرد تا با طراحی حملاتی بر روی دروازه تیم میزبان نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.
با این حال و برخلاف جریان بازی در دقیقه 80 مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن بار دیگر و از پشت محوطه جریمه با شوتی زمینی دروازه تراکتورسازی را برای بار دوم باز کرد.
اما این پایان کار نبود زیرا 8 دقیقه بعد محمدرضا حسینی سانتری دقیق از جناح چپ روی دروازه حریف داشت که بار دیگر مرتضی تبریزی در غفلت مدافعان تراکتورسازی برای بار سوم دروازه این تیم را باز کند. ذوب آهن با این پیروزی 45 امتیازی شد و بالاتر از استقلال تهران و سایپای 44 امتیازی در رده دوم جدول ایستاد. تراکتورسازی نیز 29 امتیازی باقی ماند. .8114 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.