به گزارش روز شنبه ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد در جمع خبرنگاران آران و بیدگل اعتبار این طرح ها را نزدیک به 400 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تنها 45 طرح در هفته دولت با اعتبار 270 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: کلنگ زنی ساخت آموزشگاه خیرساز بهاران در سفید شهر با تخصیص اعتبار هشت میلیارد و 800 میلیون ریال، افتتاح بخش نخست پل زیرگذر راه آهن بخش مرکزی آران و بیدگل با هزینه 15 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.
فرماندار آران و بیدگل اضافه کرد: کلنگ زنی عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک صنعتی آران و بیدگل با هزینه ای بیش از 13 میلیارد ریال و اجرای هفت کیلومتر گازرسانی، احداث ایستگاه تی بی اس شهرک صنعتی جدید و همچنین اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل مرکز بهداشت ابوزیدآباد از دیگر طرح ها می باشد.
او عنوان کرد: افتتاح و کلنگ زنی سه باب مدرسه خیرساز از جمله آموزشگاه 12 کلاسه شبان با اعتبار 17 میلیارد و 500 میلیون ریال و مدرسه 6 کلاسه سره با 12 میلیارد ریال اعتبار از دیگر اقدام ها برای توسعه این شهرستان می باشد.
معینی نژاد در ادامه گفت: درمانگاه تامین اجتماعی آران و بیدگل نیز تکمیل است و استاندار اصفهان قول داده در نخستین سفر شهرستانی پس از تعطیلات نوروزی این طرح را افتتاح کند.
وی همچنین بیان کرد: 40 درصد اعتبارهای از منابع مختلف در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون تخصیص یافته که شامل 34 درصد اعتبارهای تملک دارایی، 46 درصد اعتبارهای نفت و گاز و 36 درصد سایر اعتبارهای سال 1396 می باشد.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به ضرورت حمایت از صنعت و اشتغال افزود: سال آینده با تامین گاز مورد نیاز شهرک صنعتی قاضی زمینه سرمایه گذاری در این شهرستان بیش از پیش فراهم می شود.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.