به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا مومنیان دوشنبه در آئین افتتاح 15 خانه ورزش روستایی در مشهد اردهال کاشان گفت: دولت تدبیر و امید به پشتوانه رهبر معظم انقلاب و مردم دستاوردهای بسیاری داشته که در سال های گذشته از عمر انقلاب فاقد آن بودیم اما با تاسف برخی از روی بی انصافی آنها را نادیده می گیرند.
وی افزود: بسیاری مسائل حتی در حوزه اقتصاد نیز آلوده به برخی رفتارهای غیر اخلاقی و سیاسی شده و با اندک مشکلی ناامیدی بین جوانان ترویج یافته، همه چیز سیاه نشان داده می شود.
فرماندار کاشان بیان کرد: همین گشایش هایی که در حوزه اجتماعی و فرهنگی شاهدیم دستاوردهای بزرگی می باشد که با ایستادگی دولت در برابر تندروی ها و افراطی گری ها به دست آمد.
او اضافه کرد: دولت دوازدهم حقوق شهروندی را به عنوان یک سیاست کلی و راهبردی در کشور دنبال کرد تا مردم در کنار آشنایی با حقوق خود در قوانین و مقررات جاری، بهره برداری و بهره مندی از این حقوق را مطالبه کنند.
مومنیان عنوان کرد: فرصت تفریح و ورزش برای بانوان به عنوان تشکیل دهنده نیمی از جامعه اندک است زیرا نیمی از فرصت های جامعه و مکان های ورزشی در اختیار آنها نیست و باید فضای سالم و امنی برای بهره مندی آنها فراهم شود.
وی ادامه داد: یکی از حقوقی که در منشور شهروندی آمده بهره مندی از مواهب برای ایجاد نشاط و شادی اجتماعی جهت انجام فعالیت های نواورانه می باشد و ورزش به عنوان یکی از مصداق های آن مورد توجه دولت قرار داشته است.
فرماندار کاشان گفت: گاهی برخی ظرفیت های حوزه های فرهنگی و اجتماعی کم اهمیت جلوه داده می شود در حالی که وزرش های بومی و بازی های محلی سرشار از حرکت، نشاط و معنویت است و ترویج آنها باعث بازگشت به اصالت و جلوگیری از گسست بین نسل ها می شود.
15 خانه ورزش روستایی شهرستان کاشان در ادامه این آئین به بهره برداری رسید که در غیاث آباد، چنار، برزآباد، کمال الملک، قه، راوند، استرک، حسن آباد، بخشدار مرکزی، مشکات، دره، کامو و چوگان، ازوار، مرق و جوشقان قالی واقع هستند.
بین 150 تا 170 میلیون ریال برای ساخت و تجهیز هر یک از این خانه های ورزش روستایی هزینه شده است.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.