فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری این رزمایش به ایرنا گفت: امروز از آخرین توانمندی های متخصصان یگان های رزمی هوانیروز و فناوری هایی که قابلیت اجرا پیدا کرده است، بازدید شد.
امیر سرتیپ ' کیومرث حیدری ' افزود: امروز با تلاش اندیشمندان، نخبگان، افسران و درجه داران پایگاه چهارم هوانیروز به دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه افزایش برد موشک های هوانیرو، پرواز و دید در شب، ناوبری الکترونیک، تولید قطعات تازه، دست یافته ایم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: الحمد لله هوانیروز ارتش با این دستاوردها به شهدای هوانیروز اقتدا کرده و روز به روز به سمت جلو و بالندگی بیشتر حرکت می کند.
وی با بیان اینکه همواره هوانیروز کارنامه و ارزیابی خوبی داشته است، افزود: ارزیابی صورت گرفته در این بازدید بسیار عالی و ممتاز بود و بسیاری از این دستاوردها منحصر به فرد و حتی در کشورهای منطقه نیز بی بدیل است.
امیر حیدری اظهارکرد: ناوگان هوانیروز، آماده و از نظر عمر قطعات بالگردی، عمری جوان دارد.
وی با بیان اینکه بالگردهای موجود در ایران ساخته غرب است، اظهارکرد: دشمن گمان می کرد با پیروزی انقلاب اسلامی این بالگردها از دور خارج می شوند و برای به روز رسانی آنها نمی توانیم روی پای خود بایستیم.
وی اضافه کرد: ولی کارکنان هوانیروز با تاسی فرمان امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهیری با اتکا به خدا، توانمندی های متخصصان، صنعتگران و نخبگان داخلی و راه اندازی نهضت قطعه سازی، توانستند بالگردها را به روز رسانی کنند بگونه ای که تحریم ها هیچ تاثیری بر نهضت قطعه سازی هوانیروز نداشته و نخواهد داشت.
/7134/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.