دبیر ستاد کنگره بزرگداشت آیت الله ' محمدصادق صدوق گلپایگانی ' و 372 شهید این شهرستان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این کنگره با حضور خانواده های معظم شهدا، قشرهای مختلف مردم و مسئولان در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا در حسینیه امامزاده گان 17تن و ناصر ابن علی (ع) برگزار می شود.
' محمد اسماعیل علیشاهی ' افزود: سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران از سخنرانان این کنگره است.
وی با اشاره به اینکه نشست های متعددی برای برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله ' محمدصادق صدوق گلپایگانی ' و 372 شهید این شهرستان انجام شده است، افزود: در این زمینه جمعی از اعضای ستاد برگزاری ماه گذشته ( بهمن ) با رهبر معظم انقلاب دیدار و از رهنمودهای معظم له بهره مند شدند.
دبیر ستاد کنگره بزرگداشت آیت الله ' محمدصادق صدوق گلپایگانی ' و 372 شهید این شهرستان با اشاره به اینکه شهدا متعلق به همه مردم هستند، افزود: برگزاری بزرگداشت شهیدان و حضور در این مراسم علاوه برآثار معنوی، موجب وحدت و همدلی بیشتر در بین مردم، تکریم خانواده معظم شهدا، پایداری نظام اسلامی، حفظ ارزش های دینی و انقلابی و شکست توطئه دشمنان می شود.
شهید آیت الله محمد صادق صدوقی گلپایگانی از پیش قراولان نهضت حضرت امام خمینی (ره) بود که
در سال 1340 در راه زمینه سازی انقلاب اسلامی توسط ساواک دستگیر و به زندان قصر تهران منتقل و زیر شکنجه رژیم ستمشاهی شهید شد.
پیکر این مجاهد ربانی حتی به خانواده اش تحویل داده نشد و تاکنون مزارش بی نشان است.
شهرستان گلپایگان با جمعیتی افزون بر 90 هزار نفر در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد
ت/7138 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.