به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد موسوی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان در آران و بیدگل بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی حکومت 2 هزار و 500 ساله طاغوتی را پایان داد و سر آغاز حکومت اسلامی و پیروزی ستم دیدگان در جهان شد.
وی افزود: سرنگونی هواپیمای متجاوز رژیم صهیونیستی از سوی جبهه مقاومت هشداری به مستکبران است که نشان می دهد دیگر آسمان خاورمیانه برای ایالات متحده آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و هم پیمانان آنان امن نیست و اقدام های ستیزه جویانه آنان پاسخ داده می شود.
امام جمعه آران و بیدگل گفت: این رویداد نشانه ای از تغییر معادله قدرت در منطقه خاورمیانه است و سرآغاز به چالش کشیدن قدرت های غرب و شرق می باشد و دشمنان باید بیشتر از گذشته حساب کار خود را داشته باشند.
او در ادامه بیان کرد: مردم ایران در طول 39 سال گذشته مدافع نظام اسلامی بودند و چه پیش و چه پس از پیروزی انقلاب در دفاع از اسلام و مرجعیت کوتاهی نکردند و رشادت های مردم آران و بیدگل در دوران انقلاب و دفاع مقدس بی مانند بود و همچنان هم ادامه دارد.
آیت الله موسوی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور اضافه کرد: با وجود همه مشکلات در این سال ها کشور پیشرفت ها و دستاوردهای چشمگیری در زمینه های گوناگون داشته و مردم انقلابی بار دیگر امروز نیز نشان دادند که پیوند آنان با نظام اسلامی و ولایت فقیه گسستنی نیست.
به گزارش ایرنا، جمعیت دهها هزار نفری شرکنندگان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آران و بیدگل با ندای الله اکبر با آرمان های انقلاب و شهدا پیمانی دوباره بسته و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی و هم پیمانان منطقه ای آنها ابراز کردند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.