به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان روز شنبه در مراسم آغاز عملیات پروژه تقویت گاز رسانی به بخش کرون شهرستان تیران و کرون گفت: با توجه به توسعه گلخانه ها در تیران و کرون، تقویت گاز رسانی به این شهرستان ضروری است.
مصطفی علوی افزود: پروژه گاز رسانی به این شهرستان با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال اجرا می شود.
وی اضافه کرد: این پروژه سال آینده به بهره برداری می رسد و مشکل کمبود گاز در بخش کرون بویژه گلخانه های این منطقه برطرف می کند.
وی ادامه داد: در آینده ایستگاه انتقال خط گاز در شرکت دارویی مدرس این شهرستان نیز به منظور گاز رسانی به پروژه کشت گیاهان دارویی اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در تمام نقاط استان گاز رسانی صورت گرفته است، یادآور شد: پروژه های تقویت گاز رسانی برای فعالیت های اقتصادی انجام می شود که در همین رستا و در دهه فجر امسال هفت پروژه گاز رسانی در اصفهان به ارزش 800 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
علوی بر ضرورت همکاری مردم در پرداخت به موقع گاز بها و استفاده بهینه از منابع گاز برای فعالیت های موثر و اثرگذار مانند بخش تولید تاکید کرد.
با توجه به احداث 320 گلخانه در شهرستان تیران و کرون، پروژه تقویت گاز رسانی منجر به جبران کاهش جریان گاز در این شهرستان می شود.
شهرستان تیران و کرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 /6027 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.