به گزارش ایرنا، امروز فیلم های 'به وقت شام' و 'سرو زیر آب ' و 'مغزهای کوچک زنگ زده' در سینما سپاهان و فیلم های 'عرق سرد' و 'اتاق تاریک' در سینما فلسطین در 2 نوبت نمایش داده می شود.
** 'به وقت شام' جدیدترین اثر سینمایی 'ابراهیم حاتمی‌کیا' و تهیه‌کنندگی 'محمد خزاعی' است که با موضوع داعش و نیروهای تکفیری جلوی دوربین رفته است بازیگرانی از جمله بابک حمیدیان و هادی حجازی‌ فر حضور دارند و بقیه بازیگران لبنانی و سوری هستند.
** 'سرو زیر آب' ساخته 'محمدعلی باشه‌ آهنگر' به تهیه کنندگی 'حامد حسینی' با قصه‌ای در مورد شهدای گمنام و اتفاقاتی است که در معراج شهدا و نورد لوله اهواز افتاده است که در آن بازیگرانی همچون بابک حمیدیان، مسعود رایگان، مینا ساداتی و هومن برق‌ نورد به ایفای نقش می پردازند.
**'مغزهای کوچک زنگ زده' ساخته 'هومن سیدی' است که در آن نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، فرهاد اصلانی، علی علایی، نازنین بیاتی و نوید پورفرج به ایفای نقش پرداخته اند.
** 'عرق سرد' به کارگردانی 'سهیل بیرقی' و تهیه کنندگی 'مهدی داوری' است که مصائب یک بانوی فوتبالیست را به تصویر کشیده است که بازیگران مطرح آن باران کوثری و لیلا رشیدی هستند.
** 'اتاق تاریک' ساخته 'روح‌اله حجازی' است که داستان فرهاد و هاله را در آغاز فصل جدیدی از روایت می‌کند که سرآغاز تغییرات دیگری است در مواجهه با مسائل جدید است، ساره بیات، ساعد سهیلی به ایفای آن پرداخته است.
هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با اکران 14 فیلم همزمان با سراسر کشور از 13 بهمن به مدت 10 روز برگزار می شود.
جشنواره بین‌المللی ' فیلم فجر ' مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 همه ساله در دهه فجر در تهران برگزار شده و در چند سال اخیر فیلم های این جشنواره همزمان با پایتخت در مراکز استان ها نیز اکران می شود.
ت/6994**خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.