به گزارش ایرنا،محسن مهرعلیزاده روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح همزمان 206 طرح کشاورزی استان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: دولت و مردم به عنوان صاحبان اصلی سرمایه، برای ایجاد رفاه و بهبود وضعیت معیشتی راهی جز اتکا به توان خود برای افزایش تولید و جذب سرمایه ندارند.
وی ادامه داد: تولید محصولات کشاورزی در استان با وجود اقلیم خاص و کم آبی، شرایط سختی دارد اما با این وجود اقدامات خوبی در این عرصه انجام شده است.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر حدود 800 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در عرصه کشاورزی استان سرمایه گذاری شده است و این نشان می‌دهد که می‌توان با بسترسازی مناسب زمینه مشارکت فعالان خصوصی را بیش از گذشته فراهم کرد.
به گزارش ایرنا، امروز در ششمین روز دهه مبارکه فجر، 206 پروژه کشاورزی به ارزش یکهزار و 44.8 میلیارد تومان بطور همزمان در استان اصفهان به بهره برداری رسید.
این پروژه ها در حوزه های آب و خاک و امور فنی مهندسی، تولیدات دام، طیور و آبزیان، منابع طبیعی و آبخیزداری، تولیدات گیاهی، امور عشایر و صنایع کشاورزی است که بطور همزمان در نقاط مختلف استان افتتاح شد.
مراسم ویژه بهره برداری از این پروژه ها، امروز با حضور استاندار و مسئولان اصفهان در مورچه خورت از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه واقع در شمال غربی اصفهان با بهره برداری از طرح فراوری و بسته بندی محصولات کشاورزی برگزار شد.
با راه اندازی این پروژه ها علاوه بر افزایش تولید و تثبیت اشتغال برای یکهزار و 362 نفر بیش از 900 فرصت شغلی جدید ایجاد شد.
ت / 6020 /6027 خبرنگار: علیرضا حکیمیان*انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.