به گزارش روز سه شنبه ایرنا از امور برق گلپایگان، شاپور حدادی پور، این پروژه ها را شامل تامین روشنایی بلوار حدفاصل روستاهای سعیدآباد- غرقه ، بلوار مقابل مسکن مهر و روستای رباط سرخ- بلوار شهید موسوی و مرحله دوم پروژه تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار فشار ضعیف در سطح این شهر عنوان کرد.
وی افزود: جابجایی و بهسازی شبکه و پست برق خیابان 12 متری فجر شهر گلپایگان، خیابان حضرت مریم(س) گلشهر، روبروی امامزاده شهر گوگد و روستاهای فاویان، ملازجان و فرج آباد، احداث شبکه و نصب ترانس روستای زرنجان و جابجایی شبکه در روستاهای رباط سرخ، هنده، شادگان، لالان، نیوان سوق‏ و دم آسمان از دیگر طرح های امور برق شهرستان گلپایگان است.
به گفته مدیر امور برق گلپایگان، از محل اعتبارات مسکن مهر، پروژه های احداث مدار دوم فیدر مسکن مهر و نصب سکسیونر فیدر مسکن مهر و تعویض کنتورهای مشترکین دیماندی با کنتور فهام نیز از دیگر پروژه هایی بود که در دهه فجر 96 در این شهرستان به بهره برداری رسید.
حدادی پور اضافه کرد: در 10 ماهه امسال یکهزار و 81 مشترک به مشترکین برق این شهرستان اضافه شد که از این تعداد یکهزار و47 مشترک، عادی و 34 مشترک، دیماندی هستند و تعداد کل مشترکین تا پایان دی امسال به 51 هزار و665 مشترک رسید.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی و جمعیت افزون بر 90 هزار نفر در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
د/6027/7138
خبرنگار:محمدحسین توفیقی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.