به گزارش ایرنا، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان عصر یکشنبه پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: این دیدار یکی از زیبا ترین بازی های لیگ برتر بود که تاکنون انجام شد.
' سعید آذری' افزود: دو تیم با بار فنی فوق العاده یک بازی زیبا و تماشاگر پسند به نمایش گذاشتند و تیم ما موفق شد پیروز شود.
وی گفت: در مقابل یکی از بهترین تیم های ایران بازی می کردیم و از تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ذوب آهن می کنم.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان افزود: تلاش ذوب آهن روحیه بخش بود و برای دیدار با سایپا و بازی های لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده می کنیم.
آذری در مور شکستن صندلی ها توسط هوداران استقلال نیز گفت: کسانی که ورزشگاه می آیند راضی نمی روند و این بار اول نیست که چنین اتفاقی می افتد.
وی اضافه کرد: هوداران اسقلال فکر نمی کردند شکست بخورند و حضور قلعه نویی سرمربی سابق استقلال نیز بر روی نیمکت تیم ذوب آهن حساسیت این دیدار را افزایش داده بود.
مدیر باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه شکستن صندلی ها روش خوبی نیست افزود: صندلی ها را دوباره نصب می کنیم اما در این مورد، ناظر بازی باید به فدراسیون فوتبال گزارش دهد.
وی این پیروزی را به هوداران ذوب آهن اصفهان تقدیم کرد و گفت: از اینکه ورزشگاه فولاد شهر پس از چندماه وقفه برای دیدارهای تیم فوتبال ذوب آهن مهیا شد و بازگشت این تیم به فولاد شهر با 2 پیروزی در لیگ برتر و باشگاه های آسیا همراه شد، بسیار خرسندم .
' قاسم حدادی فر ' بازیکن ذوب آهن نیز در این باره گفت: دیدار حساسی بود و تیم ما بازی را خوب شروع نکرد اما بازی را خوب به پایان رسانید و توانست سه امتیاز حساسی را بدست آورد که در آینده تیم ما تاثیرگذار است.
' رشید مظاهری ' دروازه بان ذوب آهن نیز افزود: استقلال نیمه اول خوب بازی کرد و توانست بازی را مدیریت کند اما در نیمه دوم ذوب آهن کنترل بازی را در دست گرفت.
وی افزود: از نظر بدنی در دقیقه 60 به بعد با قدرت ظاهر شدیم و نیمه دوم فقط یک توپ روی دروازه ما آمد.
خالد شفیعی بازیکن جدید ذوب آهن نیز گفت: می دانستیم بازی سختی داریم زیرا استقلال روند رو به رشدی را طی کرده و قدرتمند است .
محمدرضا حسینی زننده دومین گل ذوب آهن هم گفت: خدا را شکر می کنم توانستیم بازی 9 امتیازی را ببریم.
وی با بیان اینکه نیمه اول هر دوتیم شرایط مشابهی داشتند اما تک موقعیت استقلال تهران گل شد، افزود: ولی شوک خوبی به ما وارد شد و در نیمه دوم توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر یکشنبه در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه 2 بر یک استقلال تهران را شکست داد و با کسب ششمین پیروزی متوالی خود 38 امتیازی شد و به رده دوم این رقابت ها صعود کرد و استقلال تهران نیز با 32 امتیاز در رده ششم باقی ماند.
گ/8114/6020/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری - علیرضا حکمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.