به گزارش ایرنا، علی مولازاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در استانداری اصفهان افزود: در این راستا دستگاه های فرهنگی از جمله صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید این موضوع را در اولویت خود قرار دهند.
وی عفاف را اصل دانست و گفت: حجاب و پوشش محصول خروجی عفاف است.
جانشین قائم مقام وزیر کشور در عین حال وضعیت رعایت حجاب را در ادارات دولتی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: باید به وضعیت عفاف و حجاب در بخش خصوصی بیشتر رسیدگی شود.
وی همچنین وضعیت رعایت حقوق شهروندی را نامناسب دانست و گفت: کارها باید اثربخش باشد و نبود اثربخشی موجب نارضایتی عموم می شود.
مولازاده یادآوری کرد: موضوع صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف در بخش آسیب های اجتماعی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: از مجموع آسیب های اجتماعی در کشور، حاشیه نشینی، اعتیاد و مفاسد اخلاقی در اولویت قرار دارد و حجاب و عفاف نیز در بخش مفاسد اخلاقی جای دارد.
وی با بیان اینکه کاهش 2 تا 3 درصدی طلاق و اعتیاد کار فوق العاده و اثر بخشی نیست گفت: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب باید کارها به سمت تحول در جامعه باشد تا به رضایت مندی مردم دست یابد.
جانشین قائم مقام وزیر کشور خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مردم و موسسات مردم نهاد، حلقه مفقوده کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی با بیان اینکه استفاده از فضاهای مجازی باید بررسی کار مشاوران قرار گیرد گفت: این کار بسیار ارزشمند است و مشاوران باید به سمت تولید محتوا پیش روند.
جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف استان اصفهان در استانداری اصفهان برگزار شد.
ت/6994/ 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.