به گزارش ایرنا؛ نیمه نخست دیدار عصر سه شنبه تیم های تیم های ذوب آهن ایران( اصفهان) و آیزول هند در چارچوب رقابت های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، نتیجه ای بهتر از کسب تساوی یک بر یک نداشت.
مهدی رجب زاده در دقیقه سه برای تیم ذوب آهن گلزنی کرد اما «آندری آیونس کو» بازیکن تیم هندی در دقیقه 20 ، بازی را به تساوی کشاند.
در نیمه نخست، حملات تیم ذوب آهن روی دروازه نماینده هند بیشتر از سمت راست و در ادامه از سمت، چپ طراحی و به اجرا گذاشته شد.
ترکیب تیم ذوب آهن:
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، محمد ستاری، میلاد فخرالدینی، ولسیانی،حمید بوحمدان، مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی،سید محمدرضا حسینی و استنلی کی روش.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، امروز(سه شنبه) در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، میزبان تیم آیزاول هند است.
قهرمان لیگ هند بعنوان نخستین تیم از این کشور به پلی‌آف منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است.
تا سال گذشته باشگاه‌های هندی تنها در صورتی جواز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را پیدا می‌کردند که قادر به صعود از دور مقدماتی این رقابت‌ها می‌‌ شدند اما با ارتقای رتبه اتحادیه فوتبال هند در رده‌بندی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه‌های این کشور هم این شانس را پیدا کرده‌اند که بطور مستقیم در مرحله پلی‌آف رقابت کنند.
شاگردان قلعه ‌نویی در صورت بُرد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنند و در گروه 'بی' این رقابت‌ها با تیم‌های الدحیل قطر، الوحده امارات و لوکوموتیو ازبکستان همگروه خواهند شد.
ت/8114/6027 /6020 خبرنگاران: حکیمیان - اکبری* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.