به گزارش ایرنا، ' امیر قلعه نویی ' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در دور برگشت، رقابت ها فشرده تر می شود و تیم ها به فکر حفظ و کسب امتیاز هستند اما شرایط تیم ما نیز به بهبودی است و به کسب نتایج بهتر بسیار امیدواریم .
وی با تسلیت حادثه کشتی سانچی اظهارکرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیم بسیار خوبی است و توانسته است به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی راه یابد و در لیگ برتر نیز بالانشین است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تیم صنعت نفت آبادان از مربی و بازیکنان باهوشی برخوردار است ، افزود: در شهرآور اصفهان توانستیم پیروز میدان شویم و تنها نگرانی من ایجاد غرور کاذب حاصل از این پیروزی در نزد بازیکنانم است.
قلعه نویی افزود: اگر با همان کیفیتی که مقابل سپاهان بازی کردیم، در دیدار فردا مقابل تیم صنعت نفت آبادان ظاهر شویم می‌ توانیم برنده این دیدار باشیم.
وی با بیان اینکه تیم فوتبال نفت مهاجمان خطرناکی دارد، گفت: ما باید بتوانیم ارتباط خط هافبک و خط حمله این تیم را قطع کنیم تا برنده این دیدار باشیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شرایط جدول بسیار حساس است و پیروزی مقابل صنعت نفت و کسب سه امتیاز این دیدار کمک می کند تا بتوانیم فاصله خود را با رقبا زیاد و خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.
قلعه نویی در خصوص وضعیت باشگاه ذوب آهن گفت: ذوب آهن به واقع یک باشگاه است و دارای تیم های زیادی است اما بودجه این باشگاه از 25 به 12 میلیارد تومان کاهش یافته و باشگاه نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.
سرمربی ذوب آهن از مدیران کارخانه ذوب آهن خواست تا با تزریق پول و بودجه این تیم را در آستانه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا یاری کنند.
وی در پایان یادآور شد: شرایط تیم ما خیلی در نیم فصل دوم تغییر کرده و این موضوع در روند تیمی ما بسیار تاثیرگذار است.
به گزارش ایرنا دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیستم لیگ برترفوتبال ایران فردا پنجشنبه ( 28 دی ) در روزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
تیم ذوب آهن اصفهان با 29 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و صنعت نفت آبادان نیز با 25 امتیاز در رده نهم این رقابت ها قرار دارد.
ت/8114/ 2093 ** خبرنگار: اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.