به گزارش ایرنا، با فعالیت سامانه بارشی بر روی استان، شهرستان های فریدونشهر، بوئین میاندشت و محورهای برون شهری فریدن از نخستین ساعات صبح روز شنبه شاهد بارش برف پراکنده بودند.
نوروز ملکی رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدن در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: بارش برف در محور داران به بوئین میاندشت به سه سانتی متر رسیده است.
وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای راهداری جاده های این شهرستان همچنان باز و تردد در آنها در جریان است، افزود: محورهای منتهی به غرب استان لغزنده است و رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در این محورها را دارند، تجهیزات زمستانه و گرمایشی لازم را به همراه داشته باشند.
ملکی با بیان اینکه بررسی نقشه‌ های هواشناسی بیانگر فعالیت موج ناپایدار تا اواسط روز دوشنبه بر روی استان است، افزود: از امروز تا اوایل دوشنبه شرایط افزایش ابر، وزش باد و وبارش برف بویژه در نیمه غربی و شمالی و تا حدی مرکز استان پیش ‌بینی می‌شود و دمای هوا طی 24 ساعت آینده بویژه در مناطق غربی استان دو تا سه درجه کاهش می یابد.
' پرویز شجاعی ' رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدن نیز از امداد رسانی به 13 خودرو و اسکان موقت 16 سرنشین این خودرودها در جاده های این شهرستان خبر داد.
حشمت الله اصلانی رئیس اداره هواشناسی فریدونشهر نیز ارتفاع برف در این شهرستان را بیش از چهار سانتی متر اعلام کرد.
شهرستان های فریدن با بیش از 49 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری، فریدونشهر با 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری، چادگان با 32 هزار نفر در 110 کیلومتری و بوئین میاندشت با بیش از 24 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارند.
گ/9861 / 2093 ** خبرنگار: فاطمه زمانی انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.