محسن حاج حسنی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این چاه ها بدون مجوز بوده و برداشت آب از آن ها انجام شده که مالکان آن ها نیز قادر به دریافت مجوز برداشت نبوده اند.
وی بیان کرد: مالکان 15 چاه آب که بدون مجوز بودند با ارائه مستندات موفق به کسب مجوز از کمیسیون های مربوطه در سازمان آب منطقه ای شدند و برداشت آب آن ها مجاز شده است.
مدیرآب منطقه ای شهرستان تیران و کرون با اشاره به نظارت بر میزان برداشت آب از چاه های آب مجاز، خاطرنشان کرد: پرونده 86 فقره چاه آب در شهرستان تیران و کرون بازنگری و به روز رسانی شد و میزان برداشت آن ها و کاربرد آب مورد بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به فعالیت چهار شهرک صنعتی و فعالیت های کشاورزی و دامپروری در شهرستان تیران و کرون گفت: تامین آب مورد نیاز شهرک های صنعتی به لحاظ ایجاد اشتغال و تولید تامین شده و تغییر الگوی مصرف برای بخش کشاورزی و دامپروری انجام شده است.
حاج حسنی با اشاره به استفاده از آب شرب برای مصارف کشاورزی و دامپروری در برخی از روستاها، تصریح کرد: ساماندهی این وضعیت در حال انجام است و طرح نظارت بر میزان مصرف آب بخش های خانگی و جلوگیری از مصرف آب شرب در دامداری و کشاورزی با همکاری آب و فاضلاب روستایی انجام می شود.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.